Misioni:
Olainfarm është ndër kompanitë më të mëdha në Shtetet Balltike, në prodhimin e produkteve ndërmjetëse dhe përfundimtare farmaceutike. Parimi themelor i punës tonë është prodhimi i produkteve me siguri dhe efikasitet të lartë, me shtrirje kudo në botë. Synojmë të ndërtojmë kooperim të drejtë dhe të dobishëm me konsumatorët tanë: pacientët, mjekët, farmacistët dhe partnerët. Për të arritur qëllimet tona, kemi në funksion një ekip punonjësish të mirë-kualifikuar, të siguruar dhe të motivuar. Prioritetet tona janë organizimi i proçeseve prodhuese sa më ambjentaliste dhe rritja e vazhdueshme e vlerës së kompanisë.
Vizioni:
Synojmë të jemi prodhuesi kryesorë për produktet farmaceutike dhe kimikatet-farmaceutike në Balltik, me shtrirje globale.
Qëllimet dhe detyrat:
Zhvillim Produkti
- Optimizimi i portofolit të produkteve dhe shtimi i fomë-doza të reja duke mbajtur parasysh dinamikat e tregut, karakteristikat specifike dhe kërkesat;
- Zhvillimi i linjës orientuese për produktet kimike, si dhe krijimi i produkteve e teknologjive të reja inovatore, duke nxitur specifikisht bashkëpunimin me institucionet shkencore të Letonisë;
- Regjistrimi i formë-dozave përfundimtare të prodhuara nga kompania dhe shpërndarja e tyre në tregje të ndryshme të botës;
- Prodhimi i formë-dozave të përfunduara dhe produkteve kimike për partnerët;
- Shtimi dhe mirëmbajtja e portofolit të pronësisë intelektuale të kompanisë.
Marketimi
- Zhvillimi dhe zbatimi i strategjisë promocionale për produktet e kompanisë dhe të partnerëve;
- Planifikimi, zhvillimi dhe zbatimi i aktiviteteve marketuese në përputhje me misionin, qëllimet dhe strategjinë e kompanisë;
- Ndërtimi i aktiviteteve marketuese dhe tregtare në tregje rajonale;
- Ndërmarrja e studimeve marketuese, përpunimi dhe analizimi i informacionit, me qëllim përcaktimin e kërkesave të tregut;
- Përcaktimi i potencialit në tregje rajonale për të zhvilluar më tepër biznesin;
- Futja në treg e produkteve të reja bazuar tek kërkesat e tregut.
Prodhimi dhe cilësia e produktit
- Rritja e besnikërisë së konsumatorëve, përmes produkteve cilësore dhe informimit të plotë rreth tyre;
- Modernizimi i fabrikave dhe proçeseve të prodhimit në harmoni me Praktikat e Prodhimit të Mirë;
- Automatizimi i proçeseve teknologjike në funksion të rritjes së efikasitetit të prodhimit dhe sigurisë në punë;
- Themelimi i fabrikave të reja prodhuese, bazuar tek ekzistentet, si dhe krijimi i vendeve të reja të punës.
Politika Sociale
- Promovimi i kontributit afatgjatë të punonjësve në arritjen e qëllimeve të biznesit të kompanisë;
- Garancia sociale dhe pagesa për punonjësit sipas pozicionit dhe investimit;
- Trajnim dhe mundësi zhvillimi karriere për punonjësit.
Mbrojta e mjedisit
- Garantimi i përqasjes etike ndaj mjedisit dhe realizimi i proçeseve të prodhimit pa dëmtuar ambjentin.
- Reduktimi i impaktit mjedisor i aktivitetit të kompanisë, duke mbajtur parasysh sasinë dhe cilësinë.
Marrdhëniet e investitorëve
- Puna e vazhdueshme në funksion të rritjes së vlerës së kompanisë, përmes inovacionit, zhvillimit dhe rritjes së fitimit;
- Sigurimi i informacion të saktë dhe të besueshëm, në kohën e duhur, rreth aktivitetit të kompanisë dhe pozitës ekonomike;
- Transparenca dhe interesi ndaj investitorëve të mundshëm për kompaninë